...

Tur man har syskon... Igår ville jag ha mjölk hem men orkade inte fara å handla.. Då kom Linda och Jesper hit med en mjölk :) Och vid 20 kom Stina hit och höll mej sällskap! :) Guld Värt! <3

Ja, en riktig pissdag igår och dagen verkar inte heller vara alltför trevlig.. Enda positiva är väl att Vanessa sovit från 22-9.50.. Vaknade en gång vid 1 och ville ha nappen och sen vaknadehon efter typ 15 min med ett ilvrål! Tror stackarn drömde nåt läskigt :/ Somnade om direkt jag ställde mej breve hennes säng...

Nu orkar jag inte blogga nå mer på ett tag som det känns just nu iaf.. Kanske kommer tillbaka fort, Eller så dröjer det ett tag! För mycket tankar som snurrar runt i huvet just nu....

Kommentarer
Postat av: Linda

kram

2011-08-31 @ 18:22:43
URL: http://Http://cookiedragon.blogg.se
Postat av: Linda L

Va är de nu som har hänt då?

2011-08-31 @ 19:43:58
Postat av: Tilda

Jo, det är dom som ska kika på våran :)

2011-09-01 @ 10:13:39
URL: http://ElinMatilda.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback