..

Laddat upp lite nya bilder på Vanessa & Boby på facebook.. Var ett tag sen så kändes som en bra sak att ta tag i :) Trodde hon skulle sova till mint 7.. Men hon vaknade redan vid kvart över 6.. Aja, får hålla henne vaken till ikväll.. Hur nu det kommer gå är en annan femma med tanke på hur lite hon vilat på dagen idag! Aja, det löser sej nog...

Har kommit på att jag har varit himla osocial de senaste veckorna.. Tror det är när Johan är ledig man slöar till och sitter hemma bara för att han är hemma eller nå :P Sen har jag haft myycket att tänka på i övrigt.. Aja, snart kommer jag nog tillbaks i mina banor :) Blir väl kanske så, Att när ens sambo är hemma att man också är hemma.. Inte för att min karl är världens socialaste kanske ;P Men man har ju nån hemma iaf så man kan få prata osv om man känner för det..

Imorrn hoppas jag på att Stina kommer hit iaf! Hade varit skojj.. Kanske hon vill ta en lunch på thai då? :D Haha, varit så gryyyymt sugen på thaimat i fleeera dagar nu...

Stina K var och hämtade Bobby för ett tag sen.. Dom skulle fara å köra agility :) Jag har varit ute och busat me Bobby en sväng idag men jag blir galen på att det alltid är sååå mycket folk med hundar här ute.. Bobby är ju glad i alla och vill gärna springa fram.. Så blir ju kopplet som åker på när man ser nån.. Aja, nu får han ju busa av sej rejält iaf! :)

Nä, Nu ska jag sätta mej på golvet och leka lite med min lilla.. Ska väcka min man på ett tag också! Herregud han sover lääänge när han ska "lägga sej och vila ett litet tag" :P 

Slänger in lite bilder innan jag drar...














Kommentarer
Postat av: Stina

Kommer imorgon! =)

2011-08-24 @ 19:02:00
URL: http://annastina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback