...

Bilder från dagen..





Bobby har blivit liite bortskämd nu när vi bara har han.. Han får vara precis vart han vill :) Knäppte det här kortet bara för att jag tyckte det var lite gulligt att Johan håller armen på Bobby fast han somnat ^^ Mina 2 killar!



Mitt öga idag...



Vaknat först efter 12 idag... Låg kvar i sängen till klockam var typ 20 i 1.. Fasen så skönt! Brukar aldrig ligga och dra mej i sängen! Antingen kliver jag upp eller så somnar jag om.. Imorse låg jag bara och funderade och filosoferade och det var rätt skönt :) Less på alla som jämt skriver "Du sover ju alltid mycket, du har ju alltid sovmorgon".. Om Vanessa går och lägger sej vid 22 och sover till ex 8 betyder ju inte det att jag har gått och lagt mej precis efter henne!! Jag går i princip aldrig och lägger mej förrens typ 2-3.. Och då är väl 11 en ganska normal tid att kliva upp på och betyder alltså inte sovmorgon.. Inte enligt mej iaf! Sovmorgon är när man får gå och lägga sej på kvällen när man blir trött och får sova tills man själv vill kliva upp.. Det är sovmorgon i mina ögon :)

Klev upp och då sov Vanessa.. Jag satte mej i soffan och började läsa igenom alla nya blogginlägg som kommit under natten/morgonen! Kuul :)

Vid 13 vaknade pigan och då gav jag henne mat.. Bobby hade gått och pipit sen jag vaknade och jag frågade Johan om han hade varit ut med han.. Johan hade varit ut med han eftersom han hade varit pipig ganska länge.. Jag sa att jag går me han en snabbis ifall han känner sej dålig i magen eller nå.. Klädde på mej och drog på kopplet på han! Direkt jag öppnar dörren så spriinger han fram till Stina K´s dörr.. Sniffar i springan och lyssnar ifall han hör nåt.. Han sniffade lite och sen gick vi ut.. Inga behov gjorda och när vi kom in var det samma veva.. Tror han pep för att han saknar sin lekkompis :) Efter vi kom in har han inte pipit nåt och varit sitt vanliga själv.. Kanske bara nåt han fick för sej, Eller så vart han lugnare av att iaf få kika lite på hennes dörr ^^ Söthunden!

Sen for vi och handlade på Coop.. Ska göra en dunderladdnin med Tacos så man har mat flera dagar.. Är ju såå skönt att slippa matlagningen och bara värma några dar! Tacos är ju så hiskelens gott också!!! :)

Direkt vi kom hem så slocknade Johan på soffa :P an hade visst varit vaken sen 4 imorse så tror han var lite trött :P Vaknat och inte kunnat somna om.. Nåt sånt har jag aldrig lyckats med tror jag! Är alltid så grymt trött när jag vaknar på nätterna.. För en stund sen somnade Vanessa också så jag sitter här själv vaken (som vanligt) :P

Aja, ska kika vidare nu ett tag.. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback