Dusch..

Så skönt med en dusch!!

Stina har varit här sen i Torsdags så har inte haft tid eller lust att blogga :) Vi har varit ute på stan och gått, Lunhat, Fikat, Kikat filmer och haft det allmänt mysigt! Hon for hem vid 20.20 idag och då studsade jag in i duschen... Somnade ett tag på soffan och var sååå seg när jag vaknade, Så en dusch kändes som ett bra alternativ för att vakna till lite :)

Vanessa somnade efter 18 när hon hade badat och ätit... Trodde hon skulle vakna vid 20, Men hon sover ännu! Helt slut måste ju lillstackarn ha varit! Baara vilat en kort sväng på hela dagen så... Hon kommer nog vakna när somhelst nu hoppas jag! Annars lär nattsömnen vara ganska förstörd :/

"Min vecka" att kliva upp med henne igen... *suck* "Sovveckorna" går alltid för fooort :P Aja, hon sover ju oftast till iaf 9-10 så det är inte alltför jobbigt! Bara man själv kommer i säng normal tid så.. Mååste bli bättre på att lägga mej på kvällarna och inte vara vaken till mitt i natten!!

Aja, ska fortsätta kika dokumentären på TLC nu! Hoppas ni haft en trevlig helg... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback