Bildbomb..

Hade lite tid till övers så här på kvällen så slänger upp massa bilder! Satt å kikade igenom min telefon och såg att jag har över 700 bilder där :P Lägger inte upp alla men här får ni några:























Bilderna är inte alls i ordning..  Men det ser ni säkert :P

Haft en stillsam men rolig dag! Dagen började just efter 10 då jag klev upp.. Klädde på mej och gick direkt ut med Bobby! Väl inne gen sminkade jag mej och sen gick jag och Stina på stan.. Gick först förbi Profoto och lämnade tillbaka mina ramar som gått sönder! De kostade 149:-/Styck.. Hittade nya ramar som skulle gått på 169:-/styck men fick ta dom utan mellanskillnaden.. Det är bra kundservice :) Tyckte nästan bättre om dom nya ramarna när dom väl var här hemma på plats.. Men dom förra var "finare".. dom här var mer "stilrena"...

Gick in på Lindex en sväng och köpte ansiktscreme, pads och ansiktstoner.. Sen gick vi och fikade på Alla Tiders! Smaaask.. Efter det gick vi förbi Vetehatten och köpte med en macka till Johan! När vi kom hem så matade Stina Vanessa och sen lekte vi ett tag innan vi for på BVC.. Där fick Vanessa vaccin + att vi mätte henne.. Hon väger nu 8700g och är 68 lång! Jisses hon växer :D Innan vi for dit gissade jag, Johan och Stina på vad hon skulle väga.. Johan gissade på 7900, Stina gissade på 8100 och jag gissade på 8300! Så jag vann ;P Herregud.. Nästan 9 kilo! Tiden går undan.. hon är inte så liten nåmer :)

Nu på eftermiddagen slöade vi till och for och hämtade mat från Sibylla.. Jag är besviken på deras pommes!!! Dom är ju nästan som mos i konsistensen?! Nä, aldrig mer därifrån!! Sen har jag skruvat ihop och satt upp våran nya spegel till toan.. Eller ska inte ta åt mej all ära, Johan skruvade fakiskt upp den på väggen efter jag var så tjurig och sa att jag skull göra det själv :P Tror inte han vågade släppa lös mej med borren ensam eller nå :P



Vart supernöjd!! Lite snyggare än dom vanliga vita :) Johan köpte en hylla att ha ¨på toaletten från Ikea sist han var.. Jag trodde först den skulle vara jättebra men.. Hyllorna är i "tyg" så rör man hyllan liite så trillar allt omkull.. Inte alls vidare praktiskt!! Så ska försöka hitta nån annan s kan vi ha den i typ garderoben eller nå!

Aja, ska kika vidare ett tag nu och sen ska jag göra min man, barn och hund sällskap i sovrummet! Tjings...


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken underbar bild den där Bobby sover på Vanessas arm <3

2011-08-23 @ 00:02:13
URL: http://cookiedragon.blogg.se/
Postat av: lina

nää lilla söta damen! hojj tänk att dom varit sådär små en gång! =)



fin spegel är den från ikea? :)

2011-08-23 @ 16:34:04
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback