Tomt & Tråååååkigt...

Nu har Stina farit hem.. Trååååkigt! :/

Hon kom hit i måndags och har varit här sen dess.. Älskar hennes ledigveckor! :D Vi har väl inte gjort jätteroliga saker men.. Varit på stan, Ute och fikat, Lekt med bebis, Kikat film, Lagat mat.. Bara alla vanliga sysslor man gör varje dag typ :) Veckan har gått sååå oerhört fort som vanligt när hon är här flera dagar.. '




Aja, Nu jobbar ju inte Johan sina låånga skift nå mer iaf! Han jobbar eftermiddag Måndag och Tisdag och sen är han ledig resten av veckan.. (Har ledigvecka och har tagit extra-skift månd och tisd)... Hoppas det blir bra väder till veckan! Hundarna har fått en riktig inne vecka känns det som! Bara varit ute korta sträckor känns det som! Men vädret har inte varit så jätteroligt heller!

Vaknade första gången idag just före 8.. Hon har börjat sova så bra på nättern!! Vaknar hon mitt i natten så får hon ingen mat innan jag prövat få henne att somna om ett tag.. Vill absolut inte att hon ska vänja sej att få mat mitt i natten! Med mitt i natten menar jag mellan typ 02-06.. Visst att märker jag att hon vill ha mat efter att ha försökt med napp och bytt blöja så får hon ju självklart mat! :) Men prövar med allt annat först...

Har funderat på om hundarna fattar att Vanessa är den lilla som sparkat på dom igenom min mage :D Bobby låg gärna på magen och Vanessa har gett han fler än 1 spark ;P



Aja, nu ser min dam lite trött ut här breve mej så jag ska sätta ner henne i vaggan och smita ut med hundarna snabbt! Johan slutar 18 och då ska han ta med sej pizza till middag :D

Tjings!

Kommentarer
Postat av: Stina

Tycker oxå veckan har gått på tok för fort!! Redan söndag, och jobbveckan börjar imorrn =/ Nåja, kommer ju fler ledigveckor som tur är! =)

2011-04-10 @ 22:21:41
URL: http://annastina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback