Tjoo...

Vaknat första gången vid.. Hmm just efter 6 tror jag klockan var! Kommer faktiskt inte ihåg.. Aja, skit samma! Klev upp och gjorde den vanliga morgonrutinen :)

*Hällde vatten i vattenkokaren och slog på den
*Böt Vanessas blöja
*Fixade maten och matade henne
*Satt med henne ett tag så maten fick "sjunka"...

Sen när jag satt me henne så somnade hon mitt i allt!... Hon brukar alltid somna om efter morgonmålet, Men aldrg sååå fort! Brukar alltid ligga och prata och busa ett tag, Så jag vart helt paff :) La ner henne i vaggan och hoppade tillbaka i sängen jag också..

Vaknade just efter 10.. Då var det samma procedur som tidigare :) Sen låg vi i soffan och mööös! Kikade Våra Bästa År och sen satte jag ner Vanessa i vagnen och gick ut på en promenad med hundarna! Skööönt väder idag. :)

Johan slutar 14... Då ska vi ev gå och äta nånstans.. Om nu nåt är öppet dvs.. (?) Annars får vi väl fara på nån öppen affär och handla nåt och laga! Han jobbar natt denna veckan.. USCH! Jag som har svårt att sova fast han ligger breve mej... Hur ska detta gå!? Känner jag mej själv rätt så kommer det bli att sova på soffan hela veckan :P Hehe... Hoppas nästan på att Stina kanske kommer hit och sover nån dag i veckan ;P Hade vart ett gäng skönt att slippa vara ensam på natten!!! Måste ju sova på natten medan Vanessa sover så man orkar med henne sen hela dagarna.. Aja, Det löser sej nog!

Vill iaf hitta på nåt att göra på dagarna i veckan.. Är skönt att komma hemifrån när Johan jobbar natt så han får sova ifred på morgonen! Så får se va man hittar på.. Lär väl bli nån runda på stan och massa promenader med hundarna om det är finväder hela veckan iaf! :)

Nä, nu ska jag kika vidare ett tag.. Måste passa på att blogga medan pigan sover ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback