Morgon

Vanessa har sovit bra 2 nätter i rad förra veckan.. Men nu de senaste 2 nätterna har hon vaknat flera gånger av att hon tappat tutten! Såå störande... Förut somnade hon om fast hon vaknade utan den i munnen! Aja, kanske bara är en period.. Hon är ju lite snuvig och ynklig ännu så man får väl ha lite överseende :P

Nu ligger hon här breve mej och sprattlar och pratar för fulla muggar! Tror hon snart kommer väcka sin pappa som ligger och snarkar på så gott :P Hon har börjat komma upp i gaanska höga toner lilla damen!!

Börjar nästan fundera om jag ska göra som Lina och ha 2 separata bloggar! En för allt bebisprat & en annan för allt det andra.. Men då hade det nog mest bara blivit uppdateringar på bebisbloggen ;P Nämen jag är ju med Vanessa 24 timmar av dygnet 7 dagar i veckan.. Så det är ju som mitt liv för tillfället :) Allt annat jag hinner med om dagarna är ju bara lyx :P Dom som läser min blogg och tycker det är trist med allt bebisprat kan ju kika tillbaka in om nån månad när jag börjat jobba igen.. Då lär det ju stå nåt annat iaf emellanåt :) Hade jag haft ork att skriva i 2 bloggar hade det vart superbra.. Men den orken finns nog inte...

Jag sitter och kikar ner på Vanessa här på sidan och hoppas att hon ska bli trött! Jag hinner bli såå himla trött till kvällen om jag vaknar tidigt! Och eftersom Johan jobbar 15-00 så är jag ju själv hela kvällen.. Då finns det inte direkt tid att vila! Men blir nog en tidig kväll skulle jag tro.. Ska försöka börja lägga mej när Vanessa lägger sej på kvällarna.. Visst, Jag tänker absolut inte lägga mej tidigt varje kväll.. Tänker jag inte ens försöka med då jag är en nattmänniska.. Men ibland ångrar man att man inte gjorde det ifall det blir en tjorvig natt!

Aja, nu börjar lillan gnugga ögonen så ska lägga ner henne i vaggan och själv hoppa i säng och sova nån timme till! På återseende...

Kommentarer
Postat av: Johanna Boklöv

men NEEEJ! börja inte med två bloggar, det är det mest störiga som finns! :)

2011-04-11 @ 08:29:01
URL: http://blogg.johannaboklov.se
Postat av: Anonym

man har en snygg klänning bara, Inte Svart och Inte Vit (de ska bruden vara ensam om). Annars får man ha vad man vill! Finns hur mycket klänningar som helst nu på bubbleroom.com och nelly.se... Halens har rätt många fina också har jag för mig. Det är ju svinroligt att ni också får klä upp er riktigt mycket, är ju inte ofta man får göra det ;) Killarna har ju bara kavaj på sig iaf. Helt okej med skateskor till om man känner för de ;)

2011-04-11 @ 17:13:13
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Linda

Klart du inte ska ha två bloggar, låter ju helt vansinnigt. Dom som inte vill höra bebisprat får väl strunta i att läsa ^^

2011-04-12 @ 00:09:18
URL: http://cookiedragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback