Hoff...

Vaknat första gången 8.15 idag... Fixade ny blöja och matade Vanessa! Vid 9.30 somnade hon om igen och då tyckte jag att jag också skulle sova vidare! Sagt och gjort... Vaknade 13.15 nästa gång :D Kändes som att jag sovit bort heela dagen, Men det var oerhört skönt! :)

Klev då upp och fixade samma som gången före.. Sen gick jag ut me hundarna! Trodde dom skulle vara jättenödiga, Men när jag klev upp från sängen och gick ut i vardagsrummet låg dom bara kvar i bädden :) Sen har jag inte gjort alltför mycket.. Haft såååå ont i magen idag igen! Och inte vanligt magont.. Ont i det här jävla ärret!! Känns skumt med tanke på att pigan snart blir 5 månader.. Läkaren sa ju att det borde bli bättre efter nån månad och efter 6 månader skulle jag kunna börja träna! Mmm, Känns ju kul att börja träna när man har ont.. Eller så inte!

Har jag ont nu bara av att gå och sitta så känns träning helt uteslutet! Ångrar att jag gjorde snitt tror jag.. Nu såhär i efterhand efter all jävla smärta jag fått utstå!! Visst att en "vanlig" förlossning också är smärtsam, Men de allra flesta har ju iaf inte ont så här länge efteråt... Eller ångrar och ångrar.. Hade än idag inte velat vara med om en vaginal förlossning, Men nu vet jag ju att man får välja mellan pest eller kolera typ! Ont vilket man än väljer.. Tror ändå jag hade valt snitt igen men är mest för att jag tror inte jag hade "pallat med" en vanlig.. Man har nog sett för mycket BB program tror jag :P Aja, ska inte ha nå fler babysar så jag slipper ju iaf vara med om det igen ^^

Ska fara på min kusins "kalas" idag vid 16.. Mamma skulle plocka upp mej efter hon hade varit hem en sväng efter jobbet! Stina slutar 16 så hon skulle också dit :) Stina sov här igår och ska sova här inatt också! Igår åt vi morötter, dip och kikade på film.. "Mom & Dad" hette den.. Aningen skum film :P

Aja, Ska packa klart skötväskan och göra oss iordning.. Jag är ju expert på att glömma viktiga saker som typ blöjor när jag far iväg :P Så har tagit till vana att kika i skötväskan ibland vad som saknas!

Trevlig Valborg på er alla!

Orkade inte sätta in nå bilder nu, Men har några bilder på Bobbys valp jag lägger ut sen när jag orkar! Vi var ju där och kikade igår.. Och han var sååååå otroligt söt!


Kommentarer
Postat av: tessi

Kul ändå med en jämnårig syster som övernattar...Jag får vänta lite på att Elvira blir lite större så får hon komma och övernatta här :)

2011-04-30 @ 22:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback