Friskluft...

Har haft en bra dag idag! Har ju redan skrivit om min morgon i förra inlägget..

Satt hemma och tråkade så tänkte jag kunde lika gärna gå på stan ett tag! Satte mössa på Vanessa och sen knölade jag ner henne i vagnen.. Strosade runt på stan ett tag fram och tillbaka typ ;P Vi har ju inte så mycket olika ställen att gå på.. Men hann prata me typ alla på jobbet och Vicky och Mia på KappAhl så det var trevligt! Var mest lite social jag ville vara istället för att sitta hemma och stirra ^^ Efter jag hade stått och surrat med Lisa och Riza på jobbet ett tag så tänkte jag gå hem eller göra nåt vettigt.. Då träffade jag på Nina och Lina så då var jag med dom och strosade! Myycket trevligare med lite sällskap! ^^ Gick omkring och sen gick vi på Nyfiken och fikade.. Efter det knatade jag hemåt.. Fick ett coolt kort på Ninas supersöta son Mario :) Vart liite ljust, Men solen lös.. Men ni ser ju vad det förestället iaf ^^



När jag kom hem så lämnade jag vagnen i farstun och sprang upp och hämtade hundarna... Gick den "vanliga" vägen med dom.. Knäppte lite kort efter vägen.. Lite trist att vara på långprommis me dom själv men.. Dom måste ju få röra på sej fast Johan jobbar :)















Kom hem och skulle duscha hundarna.. Vanessa skulle ha mat så jag hoppades hon skulle sova typ 5 minuter när vi kom hem.. Men det gjorde hon förståss inte! Aja, slängde in hundarna på toaletten och ringde till Johan och han var på väg hem.. Tog upp Vanessa från vagnen och slog igång vattenkokaren.. Tänkte jag kan ju passa på att byta blöja innan hon ska äta ifall hon somnar om efter maten... Sagt och gjort.. Lät henne ligga där och luftas ett tag, men det visade sej vara en dum idé :P Bajs över hela mej....



Mindre fräscht kanske... Aja, men thats life när man har småbarn ^^



Tur hundarna satt längre åt sidan så dom inte fick på sej iaf :) Haha, säkert jätteintressant att läsa om detta men jag tyckte det var så typiskt att det hände när jag var ensam hemma! Vanessa ska ha mat, hundarna måste badas och sen detta bajskalas mitt i allt..

Efter jag kommit hem har jag städat.. Som vanligt! Känns fan som att jag inte gör annat än städar om dagarna.. Tråååk att städa, men tyvärr måste det ju göras.. Specielt när man har 2 hundar som hårar och drar in grus!
La Vanessa på pläden på golvet medan jag städade och hundarna var väldigt snabba på att tränga sej in breve :)
Texas tvättade först Bobby och Bobby bara njöööt.. Efter ett tag la sej båda och somnade breve Vanessa som även hon hade somnat dit :) Mina 3 sötisar!









Aja, nu vaknade lilla damen från tuppluren så ska ta upp henne ^^



Kommentarer
Postat av: tessi

den är större..och flera kilo tyngre,känns de som:)

2011-04-19 @ 23:06:49
Postat av: Sara

Vad söt hon är lill tjejen!:) Än så länge kommer han inte så långt, han står mest och gungar på alla fyra.. ganska skönt ;) hehe.

2011-04-20 @ 10:24:00
URL: http://karas.blogg.se/
Postat av: lina

Dom ska helrenovera våran lägenhet, golvmattor, tapeter, taken, vitvarorna, toaletten! RUBBET=) Men det känns jäääävligt tungt att börja nu. Känns som om det är en jobbig period, lite sömn, dåligt humör, sur bebis.. ja det klaffar som inte riktigt ihop allting, men det är väl bara att bita ihop och köra på !

2011-04-20 @ 22:55:11
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback