Förlovning...

Har ju lovat bild på ringen så sätter väl ut några bilder från "förlovningsdagen".. :) Bilderna är ju såklart knäppta i efterhand, Haha tänkte så ingen tror jag sprang och hämtade kameran mitt i allt! :D

När jag kom in i köket så stod det så här på bordet...



Öppnade asken...



Närbild på den fiina asken..



Sen kommer några bilder vi fotade på våra händer...









En closeup på min ring.. Johans ring är likadan som min förutom att hans är helt slät!



Sååå nöjd över min ring! :) Att min man hade så bra smak visste jag inte :P Rooligt överraskning!!

Måste fara till smyckesaffären nu när de har öppnat efter påsk igen.. Är ju inget ingraverat i ringarna ännu eftersom jag behövde pröva ringen först! Hade dom graverat i denna och sen hade den varit för liten eller stor på mej så hade vi behövt köpa en helt ny ring.. Så vettigare att skicka in i efterhand ^^

Idag har Vanessa varit på konstigt humör måste jag säga... Vägrat att sova fast hon varit jättetrött!! Skitjobbigt... Vaknade vid 10 imorse och somnade just före 23.. Och hon har bara sovit max 1½ timme på hela dagen! Grinig emellanåt eftersom hon var trött, Men ingen ro alls att sova! Konstigt eftersom hon alltid har brukat ha så lätt för att sova... Och de senaste dagarna har vi behövt gå med henne eller ha henne i famnen för att hon ska somna.. Förut la vi ju henne i vaggan så somnade hon av sej själv! Skuumt.. Aja, hoppas det går tillbaka sej igen...

Johan jobbar natt så jag lär ju inte kunna sova inatt... *suck* Att man ska vara så barnslig å vara mörkrädd.. Vet inte om jag tror nån monster ska komma eller vad det egentligern är jag är rädd för.. När jag sitter vaken är det inga problem, Är som direkt jag släcker ner och ska sova som mina nerver inte pallar!!!!... Usch! När ska jag bli vuxen och sluta tro på monster under sängen då?!

Aja, Ska slå på en film och slökika på i hopp om att jag somnar till den eller blir riktigt trött iaf! Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback