...

Snart ger jag upp min blogg och börjar skriva dagbok för mej själv känns det som.. I den hade jag fått ungefär lika många kommentarer som jag får här ;P

Vaknat hela natten av Vanessa känns det som.. Tappat nappen hmm.. 3 gånger tror jag! Sen vid 6 ville hon ha mat... Somnade om rätt fort efter hon ätit och då la jag mej igen! Hon vaknade igen just innan 9... *suck* Aja, Hoppas jag somnar fort inatt nu när jag varit vaken "tidigt"... Nu ligger hon och sprattlar i babygymmet.. Eller ser nu att hon faktiskt sover :) La henne på fällen på golvet så hon fick ligga där och sprattla lite.. Aja, Skönt att hon kan somna när hon är trött oavsett vart hon är!

Senare idag ska vi hjälpa mamma att flytta! Johan ska fara å skotta deras andra ingång eftersom vi måste ta ut möblerna den vägen.. När dom har byggt en bro till "huvudentren" kan man inte ta ut nåt stort där eftersom dörren inte kan öppnas nog långt.. Då måste man ta allt över räcket och det hade ju vart lite jobbigt.. Inte nu för att det kommer bli så roligt att bära ner alla möbler för källartrappen men ;P Aja, Johan, Janne och mammas bror ska hjälpa så det ska nog gå bra!

Mammas lägenhet var sååå fin! Nu vart jag sugen på å flytta :D Hehe, Nädå, jag trivs faktiskt sååå himla bra här i våran lägenhet!! Ska bara få iordning på Vanessas rum så kommer allt kännas klart... Stod ju halvklart så länge alltihop när jag hade så ont i såret efter snittet.. Men nu har jag fått iordning på allt! Nu står det dock massa grejjer igen i hallen som ska ner i förrådet men det tänkte jag överlämna till min kille!!

Får dom sålt huset så har pappa hittat en lägenhet i huset breve pappa.. Får dom inte det priset huset är värt så kommer nog pappa bo kvar där! Kan ju inte sälja till underpris bara för att man ska separera... Han sa att han lika gärna kan bo kvar där så.. Får väl se hur det blir! Jag hoppas då han också kommer till Gällivare!! Och sen hoppas jag att Stina också flyttar hit ;P Hade varit skönt att ha nära till alla i familjen då vi alltid har bott så långt ifrån..

Aja, Tror jag ska klä på mej och gå ut me hundarna nu.. Kanske tar med mej Vanessa i vagnen också och går en långpromenad... Ska se klart Våra Bästa År iaf och sen får jag väl se hur jag gör..




Kommentarer
Postat av: Linda L

Nej sluta inte blogga,är så kul att läsa.De är aldrig någon som ger kommentarer på min heller,men inget jag bryr mig över heller så.

Fick en smärre chock när jag hörde att era föräldrar skulle separera.Måste nog ha kommit som en chock för er med.Vart hade Inger fått lägenhet??och vart har Rory vart och tittat?

Inga bilder på gullungen....

Kram

2011-04-13 @ 11:06:23
Postat av: Anonym

haha, har du börjat följa våra bästa år? ;) det är ju sån där typsikt serie att lätt fastna i när man är hemma på dagarna :D

2011-04-13 @ 12:38:00
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Stina

Eller så gör man som mig och har våra bästa år på tidsinställd inspelning :) Roligt med uppdatering, men är urusel att skriva kommentarer!

2011-04-14 @ 06:46:16
Postat av: Lisa

Jag har hittat till din blogg idag! :) Så nu ska jag kommentera lite då och då (jag läser bloggar i perioder).

Oj, ska dina föräldrar separera?!? Det hade jag ingen aning om.

2011-04-15 @ 06:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback