:)

La nyss ner Vanessa i vaggan igen..

Inatt har vi sovit bra!! Gick och la oss vid 01 och vaknade första gången 10 i 7.. Inte helt fel :) Klev upp och gav mat åt Vanessa och nu hoppas jag hon somnar om ett tag.. Nu ligger hon och skrattar och håller på så kanske inte kommer lyckas så bra.. Men jag ger det ett tag! Hon brukar alltid somna om efter maten på morgonen.. Eller ibland tar det en lite längre stund men.. Oftast så har hon hunnit äta och somna om på typ 40 min så!.. Håller tummarna iaf!

Som vanligt har tiden gått (för) fort den här veckan.. Stina far hem idag :/ Tråååkigt... Aja, Vi har ju varit med varann 24/7 ända sen i Måndags så man ska väl egentligen inte klaga  ;P

Nä, nu ska jag gå och lägga mej i hopp om att pigan också somnar snart.. annars får jag vackert kliva upp med henne!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gick de me pigans snornäsa? gick de över? :)

2011-04-08 @ 12:47:22
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo de är ju som samma sak, hade jag haft några dagisfröknar jag kände till lite hade jag nog sökt dit i första hand :)

2011-04-08 @ 19:18:48
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback