Tjo

Nyss hemkommen från Johanna och Jimmy! Varit där och fikat och sen satt vi där och surrade ett tag och kikade valvakan på tv :P Jag är ju så totalt ointresserad och absolut inge insatt alls.. Men kanske man ska rösta nästa val iaf?! Tror inte jag röstade sist heller... Aja, Det får vi ta om 4 år :D

Höll i deras lilla Kevin en snabbis... Men usch va ovan man är med småbabysar :P Sist man höll i en sån där liten var ju typ när Jesper var liten känns det som :P Eller ja, höll ju lilla Mario när vi var hos Nina och hälsade på.. ska bli kul att se hur ovan man är när våran egna kommer :P Bara hoppas man kommer in i det snabbt :D Men det ska nog inte vara nån fara.. Nån dag så kommer säkert allt flyta på galant ^^ Kanske annat med ens egna barn också.. Med andras sitter man ju helt blixtstilla eftersom man tänker på att hålla i nacke och babys :)

Imorrn bär det första flyttlasset av! Jag slutar egentligen klockan 15 men ska säga att jag jobbar till 16 eftersom jag ska till barnmorskan på tisdag klockan 13.30.. (Börjar egentligen 13).. då tar jag ut den timmen i komp.. Sen ser jag ju hur länge det tar där.. Men har några timmars komp att ta ut så.. Löser sej nog :) På onsdag börjar föräldragruppen också.. den är klockan 15... och jobbar jag 10-18.15.. Så får se hur jag löser det! Lite bökigt att den är i Malmberget och jag har inget körkort.. Tar ju som lite tid att ta sej dit och tillbaka då..

Skum tid att ha den tycker jag.. Är inte de flesta på jobbet den tiden? Eller tänker dom så att de flesta har hunnit få havandeskapspenning redan?! Jag ska egentligen börja i den andra gruppen eftersom jag är beräknad i mitten av December.. dom andra var beräknad i slutet av November tror jag det var! Men kändes roligare att gå på denna när Madde också skulle vara på den :)

Aja ska kika vidare ett tag nu och sen blir det väl att gå och sova!!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback