Tja...

Vaknade första gången vid 7 imorse... *morr* Klev upp och gjorde min vanliga morgonsyssla! Kissade och sen drog jag snabbt på mej morgonrocken och släppte ut hundarna så dom också skulle få kissa! Båda sprang ut men när dom upptäckte att det regnade så sprang Bobby snabbt in igen :P Texas gick fram till närmsta gräsfläcken och kissade och kom sen inspringande han också :)

Idag ska vi väl fara å kika i nya lägenheten.. Ska bli såå kul!!! Ska ev. fara å kika på en barnvagn också.. Kanske vi hinner med en lunch också innan min man ska fara på jobbet! Hoppas på det iaf eftersom det var ett jäkla bra tag sen sist... Kanske en lunch på thai! Mmm va gott...

Sen ska jag hem och packa.. Har tänkt hinna "klart" med köket idag iaf... Lite svårt när vi ska flytta in först på måndag att veta hur mycket porslin man ska lämna framme.. Aja, Är ju iofs bara typ 4 dagar kvar så borde ju räcka att jag lämnar varsin tallrik och 1 glas var.. Och en uppsättning bestick var! Då får vi vara duktig på att diska istället :)

Nu börjar det bli tydliga skillnader på mina "magbilder"..



Aja, Ska kika vidare sen ska jag försöka få liv i min man! Kanske knäpper lite bilder i ny lägenheten när vi far dit så ni får en liten tjuvtitt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback