Sammandragningar...

Usch, Har haft såna sammandragningar eller nåt liknande i magen heela dagen! Antar att det är det iaf.. Magen blir helt stenhård! Ringde nyss mamma och hon sa att så länge det inte gör ont ska det inte vara nån fara... Men är det så här imorrn också sa hon att jag borde ringa min bm och kolla va hon säger! Så hoppas det går över!! Har haft nån liten sammandragning då och då hittills men inte alls så här många på en dag...

Så nu ska jag ge mat åt hundarna, Gå ut me dom en snabbsväng och sen blir det soffläge resten av kvällen!

Kommentarer
Postat av: tessi

Jag hade också mycket sammandragningar rätt tidigt..Ofta när jag hade gjort nåt typ rastat hundar eller ställt mig upp eller nåt annat ansträngande ;) Men min bm sa att om de går över när man vilar/lägger sig så är de ingen fara

2010-09-14 @ 14:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback