Onsdag

Redan onsdag.. Oj, vad dagarna går fort :)

Vaknat för ett tag sen.. Klätt på mej, Sminkat mej, Gett hundarna mat och sen varit ut me dom i det gråa vädret!! Jobbar 10-18.15 idag.. ska på den första föräldrarkursen idag klockan 15 så måste smita ett tag från jobbet.. Aja, Det ska nog gå bra! Känns som att när det är första gången på kursen att man inte vill missa det.. Plus att Johan skulle smita tidigare från jobbet för att kunna gå på den också... Tur man har sparad komptid som man kan använda sej av vid såna här tillfällen :)

Gick och la mej ganska precis 00.00 igår.. Och vaknade första gången 80.30 imorse.. 10 min innan min väckare skulle ringa.. Just liite störande! Trodde nästan jag hade försovit mej, glömde helt bort att jag började först 10 :P

Aja, nu har jag inte tid för detta nå mer.. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback