Massa bilder...

Här kommer massa bilder från lägenheten!!

Badrummet...



Ena sidan av "garderoben"! Ev. vart vi ska ha datorerna... Ska fundera mer på det!


Andra sidan av "garderoben".. Måste köpa sån där stång så man kan hänga kläder också på nån av sidorna... Sen blir det nog att köpa mer trådbackar också! Har 2 men behöver nog några till skulle jag tro!


Hallen.. (Fotad från ytterdörren)
Första dörren till vänster: Sovrum
Andra dörren från vänster: Kök
Dörren rakt fram: Toa
Första dörren till höger: "Garderob"..
Andra dörren till höger: Vardagsrum



Köket!




Tapeterna i köket.. Inte direkt jättefina, Men dom får väl duga tills vidare iaf!



Sovrummet direkt till vänster...



Sovrummet som har en ingång från "garderoben" och en från vardagsrummet..



Vardagsrummet!


ska ringa till TOP och be att jag vill ha en ombesiktning!! Vill ha nya tapeter i hallen och vardagrummet.. för detta tycker då inte jag är "normalt slitage" på en liten vägg... Är på en vägg i vardagrsummet det är så! Och eftersim vi har projektor och ingen tv så kommer vi ju inte direkt kunna "täcka" för det med en tv eller liknande... Aja ska ringa dit imorrn så får jag ju se va dom säger! Och i hallen (det första man såg när man kom in) är det 2 vita fläckar och ett blått streck! Inte vidare snyggt... så jag håller tummarna att jag får min vilja igenom!!!



Nä, nu ska jag börja packa lite! Ville bara lägga upp bilderna innan jag glömde bort :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback