Helt otroligt

Kan fan inte sova länge nå mer!!! Blir lite sur på mej själv...

Vaknade första gången klockan 8 att jag var såå kissnödig.. Gick på toa och gick sen och kollade va klockan var! När jag såg att den bara var 08.05 så bestämde jag mej för att sova ett tag till :) Kurade ner mej under täcket och Bobby kom uppkrypandes och la sej typ under hakan på mej ^^

Har varit sååå mysigt att få sova med han i sängen inatt! Tror jag har saknat att ha han där :P Texas har då skött sej så bra  i buren.. Inte ens en liten gnällning! Skönt... Och har inte pipit nåt tills jag släppte ut han ur den imorse... Trodde jag skulle vakna jättetidigt av att han ville ut därifrån men... Han trivs ju bra i buren så!..

Vaknade nästa gång vid 9.30 och då klev jag upp... Gav hundarna mat och gick ut me dom!

Idag blir det att packa och dona och föra massa saker till lägenheten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är de 1:a okt ni flyttar hit ner eller före? Har det löst sig med försäkringskassan föresten?

2010-09-26 @ 00:00:29
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback