Fredag!

Äntligen fredag!! Ska bli skönt att vara ledig ihelgen och få packa och dona på...

Hoppas dom ringer idag och säger att tapeterna har kommit!! Hade vart såå skönt om vi hann få upp dom i vardagsrummet iaf så vi kan börja flytta in möblerna! I köket och sovrummet känns det inte lika bråttomt! I köket är det bara typ 1 vägg som har tapet och där kan man ju tapetsera fast vi har flyttat in då vi inte ens har nåt köksbord nu :P Slängde vårat gamla eftersom det kändes för stort till det köket...

Och i sovrummet ska vi ju bara göra en fondvägg.. Så hinner vi inte tapetsera den nu kan man ju bara flytta sängen åt andra hållet medan man håller på.. eller ta in den i andra sovrummet! Och i hallen är det ju bara 2-3 våder som ska upp..

Så idag ska jag ha på mej mobilen på jobbet så jag inte missar att dom ringer från Klippmarks!!!

Håll tummarna nu allihop!!

Ska fara efter jobbet och kika på barnvagn.. eller ja, Har tapeterna kommit får vi ju fara när tapetserandet är klart.. Men barnvagnskikande måste vi fan ta tag i nu när jag fick höra att det var såå lång väntetid! Babysen får ju inte hinna komma innan vi har köpt klart allt det nödvändigaste :P tror det blir en svart eller beige barnvagn.. Känns som att det kan vara bra att köpa en "neutral" vagn eftersom vi inte vet vad den lilla har för kön :) + att jag tycker det är snyggast ^^ Måste kika på en bilbarnstol också...



Aja, ska snabbt kika vidare och sen ska jag bege mej till bussen... Ha en trevlig helg allihop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback