..

Fick en bild på mej tillsammans med vovvarna för nån dag sen.. Och inte direkt den bästa bilden :D Men enda som finns på mej och båda 2!



Bobby har börjat tycka om att ligga på "ryggstödet" till soffan och kramas med huvet ner på min hals :) Texas vart lite nyfiken och skulle upp han också..

Kommit hem från jobbet för ett tag sen.. Slutat redan 16 idag! Sköönt! Ska ut på en promenad med Vicky vid 18 tiden.. tänkte äta nåt före, Men känner mej inte alls nå hungrig så väntar nog med det tills jag kommer hem istället! Får se om hon tar med sina svärföräldrars hund också.. Är en korsning av lapphund/schäfer har jag för mej att hon sa :) Hennes sambo hade väl sagt "Tänk så kommer dom inte överrens".. Men det ska nog inte vara ett problem med tanke på hur glada mina hundar är i andra hundar.. eller ja, Bobby iaf :P Texas ärvääldigt skällig till en början men det går över rätt fort.. Så hoppas på det isåfall :)

Aja ska kika vidare ett tag nu innan hon ringer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback