Vecka 31

Är i vecka 31 idag.. Kanske kommer upp en magbild senare! Orkar inte slå igång min data och fixa in nåt kort just nu :P Är ju duktig och slår av min varje kväll, Till skillnad mot min man som envisas med att ha hans påslagen 24/7... Betalar ju egen el nu så känns som att allt man bara kan spara in på är ju bra! Har inte fått ikopplat varken tvättmaskinen eller diskmaskinen.. Sååå tråkigt att diska ju!!! Läänge sen man behövde göra det också så är väl inte riktigt van :)

Ska börja gå till mommo på ett tag.. ska dit och äta köttsoppa innan jag börjar jobbet :D *Smask* Sen ska jag jobba 13-17.. Och efter det ska jag hem och möta upp Johan och vid 18 ska vi fara på förlossningen och kika.. Kan ju kanske vara bra att veta vart man ska vara när babysen bestämmer sej för att komma ut :) "Bara" 9 veckor kvar nu tills h*n kommer.. Ska bli såå spännande!! :D

Jag börjar bli såååå nyfiken på att veta vad det är för nån liten.. Pojke eller flicka.. Stor eller liten.. Hår eller inget hår, ögonfärg... osv.. Man är som så nyfiken på allt :D Jag har ju varit bombsäker på att det är en liten kille sen första dagen så ska bli roligt att se om jag har haft rätt hela tiden ^^

Från idag har jag börjat jobba halvtid.. Och eftersom jag är anställd på 30 timmar så blir ju det 15timmar/vecka.. Skööönt som tusan känns det! Speciellt nu när jag fick lite bättre tider än det var tänkt från början.. denna veckan går jag efter ett schema som är bortdraget tid från dagarna så jag bara går typ "eftermiddagar".. Men från nästa vecka ska jag bara gå eftermiddag de dagarna jag skulle ha jobbat till 18.15.. Resten ska vara förmiddagar! Så det kändes jävligt skönt... Då vet man att man inte sover bort halva dagarna iaf :P Inte för att det ändå går när man har 2 hundar som vill ut men.. Man kan ju sova lite längre vissa dagar om man har vart ut me dom lite senare på kvällen :)

Aja, ska bege mej till mommo nu! Ha en trevlig Tisdag gott folk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback