Tvättis...

Hade på tikskyddet på Texas hela kvällen igår.. förutom en stund på kvällen då han fick sitta i buren istället! Han hade inte riktigt ro att somna med skyddet på :P

Han var så duktig och pep till och jag antar det var för att han ville ut.. så jag gick ut me han! Och mycket riktigt, Min lillgosse var såå kissnödig! Kanske detta kommer fungera då? :D Hoppas på det... Verkar ju inte som att han vill kissa i den och då måste han ju pipa eller nåt.. Så känns som att det var en bra plan detta... Hoppas nu bara det går lika bra idag som igår.. Inga olyckor inne hände igår!

Aja, ska kika vidare ett tag sen ska jag börja bege mej mot jobbet.. ska hinna in på Domus och handla tvättmedel och sköljmedel innan jag börjar också.. Har tvättis idag :)

Trevlig helg på er!



Texas med finblöjan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback