Spjälsängen..

såja, nu är spjälsängen fixad och klar! Bara ett nytt spjälskydd som behöver införskaffas! Det blåa som följde med sängen passade inte riktigt in nå mer :P



Beställde även ett nytt köksbord + 6 stolar.. Får det om ungefär 2 veckor! Sköönt! Jag som ville ha bordet typ idag.. Lite less på att behöva äta i vardagsrummet :P Aja, får snällt vänta eftersom dom inte hade stolarna hemma.. Och 2 veckor är ju inte såå lång tid iaf :)

Filmkväll med Linda ikväll.. ska se en ny film jag laddade ner! Hoppas den är bättre än filmen jag och Stina såg sist hon var här iaf :P Sämre kan den ju inte vara iaf.. En riktig "Stina rekommenderar" film var den :D

Aja, ska kika vidare ett tag nu och sen ska jag fundera vad man ska äta till middag...

Kommentarer
Postat av: Stina

6 stolar, hur ska det rymmas med det egentligen? =) Eller ska ni bara ha 2 extra stolar till? Haha men var faktiskt du som hade laddat ner filmen juh!! =P

2010-10-14 @ 17:08:25
Postat av: Lotta

får plats med 6 stolar :) Var det på visningsexemplaret... Man fick 2 stolar till halva priset om man köpte 6 istället för 4 :) Så kändes lika att ta det direkt.. Annars kostade stolarna 799:- styck och vi fick 2 för 998:- :)

2010-10-14 @ 18:39:12
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback