...

Usch, Märker att jag varit igång hela dagen idag.. Magen är som en hård kula just nu! aja, ska bara ta det lugnt resten av kvällen så hoppas den mjuknar till sej lite :P

Klev upp vid 6.50.. Gjorde mej iordning för jobbet och knatade sedan dit för att jobba 8-11... Kändes vääääldigt nödvändigt :P Gick hem direkt jag slutade och då satte jag mej och kikade Våra bästa år! skönt när dom sänder den på 8:an nu också lite senare så man hinner se den ibland :)

Gick ut på promenad sen med Linda! Skönt att vara ute när det var så bra väder... Lite halt men vi klarade oss rätt bra förutom bilen som höll på och backa över oss :P Hundarna busade på och Bobby vart överförtjust i hennes lilla Ari.. Var där och juckade hela tiden! Aja, Får hoppas det bara är en period.. Han brukar inte alls vara "juckig" mot andra hundar annars...

Var ute i lite mer än 1 timme (tror jag iaf).. Kom hem och åt lite middag.. Hittade fläskfilé och pottigratäng i kylen som vart kvar sen i lördags så det värmde jag! Mycket godare än pytten jag trodde jag skulle äta :P Sen ringde Linda och frågade om vi skulle göra nåt.. Så jag gick och mötte henne strax därefter! Vi promenerade ett tag och lät vovvarna bekanta sej lite med varandra då det är första gången dom träffas! Sen gick vi in till mej.. Och jag måste bara säga att hennes hund var det sötaste på länge :) Dom busade på jättebra utomhus men inne tyckte hon nog att mina var lite för påiga :P Aja, efter ett tag låg alla 3 och sov på golvet så dom fungerade rätt bra ihop :) Knäppte lite kort på sötsaken...





Urgullig eller hur? :)

Aja, nu ska jag krypa ner i soffan med en kopp te... Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback