Yes

Fått iaf lite gjort idag!

Byggt ihop mina 2 nya trådbackar och satt dom i garderoben.. Meningen var ju att det bara skulle vara Johans kläder i den men jag snodde en korg iaf :P Så nu har jag plats för mina kläder som det ser ut.. Men hade fått plats med såå mycket mer om inte Johan hade sååå fruktansvärt mycket kläder!! Aldrig varit med om en kille som har så mycket kläder ^^ Och han ska klaga på mej :P

Fick iaf lite iordning men lite småpyssel kvar ännu då vi bara har satt in lite kläder i garderoberna i andra sovrummet.. så det måste sorteras osv.. Men nu är allt i skåpen eller backarna iaf :) Sköööönt att ha en sak bortgjord iaf...

Har även packat upp 2 svarta sopsäckar med prylar... Sen tog min lilla ork slut :P

For till mamma och pappa och åt vid 16 tiden och efter det har jag inte gjort alltför mycket.. Spelat Sims, duschat och degat framför tv:n typ :P

Imorrn ska jag och fika med Vicky 14.00 och sen ska jag jobba 15.15-18.15...

Ska sova nu! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback