Ja...

Trodde verkligen jag skulle hinna med såååå mycket idag eftersom jag är ledig.. Men tji fick jag!! Har bara blivit sffhäng och mys med vovvarna...

Sovit som en kratta inatt.. Gick och la mej just efter 00.. Johan har snarkat så kopiöst mycket!!! Lessnade just efter 1 och gick och bäddade ner mej i soffan! Somnade rätt fort men vaknade vid 2.30 av att jag drömde en "mardröm" :P Somnade om rätt fort efter det men vaknade igen vid 3.30 av att jag var såå kissnödig.. så var bara pallra sej upp! gick och la mej igen och somnade om efter lite skruvande! Tänkte krypa tillbaks till sängen men jag vet att jag bara blir irriterad att lyssna på Johans jävla snarkningar så stannade på soffan :)

Vaknade klockan 10 när väckaren ringde och då studsade jag upp.. Klädde på mej och sen gav jag hundarna mat och gick ut me dom.. Rätt skönt väder ute idag faktiskt :) Sen har jag bara legat i soffan och kikat tv.. Våra bästa år, Nåt på Animal Planet och sen har jag slökikat lite på Top Model... Var nyss ut med hundarna igen!

Nu ska jag försöka spela lite Sims.. Så länge nu min kära dator tillåter det :P Alltid när jag startar ett spel så vill den som inte vara med nå mer :P Antingen så startar den som om skärmen och håller på, eller så slår den helt av.. synd man inte är så duktig på elektronik så man kan laga den själv :P Aja, Tror Johan skulle formatera min data här nån dag så hoppas det fungerar bättre efter det...




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag stördes också kopiöst mycket av ackes snarkningar och ljud när jag var gravid och skulle sova... man sover som så lätt och dåligt bara av att vara så otymplig så då får de inte vara mycket som stör!

2010-11-11 @ 22:26:28
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback