Dag 7 - Min Bästa Vän

Min allra bästaste vän måste jag säga är syster Stina! :) Vi kan prata om allt och inget...

Blir nog så när man vuxit upp så nära inpå varann hela livet.. Först 9 månader i magen ;P Och sen har vi ju alltid gått i samma klass och haft samma kompisar osv! När vi var kring 14-15 (typ) så umgicks vi typ inget alls.. Men nu på senare år har vi kommit varann nära igen :)

Är henne jag ringer om nåt hänt, Om jag är irriterad, Måste få prata av mej osv.. Hon är nog den första som får höra det mesta ^^ <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad snygga ni är på bilden :) minns att ni hade lite svårt med "fotosmile" när vi höll på o svamla här på någon förfest ;);)

2010-11-24 @ 16:21:11
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Stina

Saknar nästan min blonda hår nu helt plötsligt.. =P



och Nina, jag kan ännu inte me rikiga fotosmile, då man visar tänderna.. Ser inte klok ut när jag försöker. =)

2010-11-24 @ 16:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback