Brrr

Usch va det har börjat bli kallt ute!!!!!

Vaknat just före 7.. sminkade mej och klädde på mej och sen gick jag ut me hundarna! Enda positiva med denna kylan är väl att hundarna gör sina behov fort :P

ska jobba 8-11.. Sen blir det en sväng förbi f-kassan då jag har lyckas slarva bort papprena jag ska fylla i och skicka in om min havandeskapspenning... Suck! Trodde jag visste vart dom var men nu när jag skulle fylla i dom var dom borta! Något störande... Aja, dom borde ju kunna fixa ut dom papprena åt mej ganska fort om jag går förbi där...

Sen ska jag ev. gå till mommo och luncha! Kanske går hem en sväng emellan också och går ut me hundarna för sen klockan 13 ska jag till barnmorskan och efter det ska Johan plocka upp mej så ska vi fara och handla! ska köpa 2 trådbackar till så jag hoppas jag blir klar med garderoben idag :)

Aja, Ska mäta lite nu så jag vet att jag köper rätt backar :P Tjings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback