Måndag...

Usch då var det måndag igen! Helgerna går som vanligt för fooort!!! Aja man ska väl kanske vara glad att man har ett jobb att gå till..(?) Ibland hade det varit ganska skönt att bara ligga hemma, Men tror man lessnar ganska snabbt :P

Jobb 8-14 idag sen ska jag försöka hinna förbi Ankis en sväng och inhandla en ny klotång eftersom min är spårlöst försvunnen! Vette tusan vart jag har lagt den... Tror jag ska inhandla lite batterier till antiskallhalsbandet också.. Får inte den att fungera så det måste vara slut batterier, Hoppas på det iaf!

blir galeeen på att jag inte kan lägga upp bilder här.. Kanske man måste göra en ny blogg på nån annan sida.. aja får se hur jag löser det! Har skickat mail till blogg.se om det för ganska länge sen men inte ännu fått nåt svar så..

Aja ska bege mej till bussen nu! Hoppas ni alla andra är piggare än mej idag :D Tjings!

Kommentarer
Postat av: sara

håller med. helgerna går alldeles för fort:)

2010-05-03 @ 12:13:52
Postat av: Lotta

Hinner bara bli fredag så är det måndag igen :)

2010-05-03 @ 15:09:32
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback