åhhh...

Blir galen på detta tuggande hundar!!!!! Skulle kika lite av ett avsnitt av Lword... Kom inget ljud så jag började kika vad som var fel på mitt headset.. Massa kablar över hela golvet under databordet! *suck* aja bara köpa ett nytt.. Ska nog fara imorgon på dagen och kika på ett nytt! Måste ju kunna lyssna när man surfar runt på olika sidor :) Jobb 10-14 idag.. Sen ska jag fara förbi Jenny ett tag.. Var ett tag sen sist så ska bli kul! :) Far nog hem med mamma när hon slutar klockan 16! Aja ska avrunda här nu... Imorrn blir det mest troligt middag hos Sara. Dom ska dricka men jag tror fan inte jag orkar med det... Far hellre hem och sover än far ut på krogen känns det som :P Jobbat hela veckan och är allmänt trött så.. Det låter som en bättre plan :) Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: tessi

2010-05-08 @ 09:27:58
Postat av: tessi

Visst är de trist...Har ju också en tuggis som man inte vågar ha lös i huset när man är borta!

2010-05-08 @ 09:28:37
Postat av: Lotta

Jo, det är jobbigt som tusan...

2010-05-12 @ 07:16:14
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback