Tjo!

Ska fara på jobbet på ett tag.. Jobb 10-18.15.. Spännade värre.. aja min enda stängning på hela veckan så jag är nöjd :)

Ledig hela helgen.. Tror jag ska vara me Stina heela helgen! Smaska lite godis, hyra film och bara vara... Länge sen vi var me varann en hel helg nu så tror det behövs :)

Gjorde inget speciellt igår. Var sååå trött hela dagen känns det som.. Slutade jobbet 14.. Tog bussen hem vid halv 3 och då gick jag och Stina ut på en promenad med vovvarna.. Hon for hem vid 6tiden och efetr det så gjorde jag verkligen inget vettigt alls :P Kollade en film jag laddat ner.. "En sång för Martin"... Länge sen jag grinade så mycket till en film.. Var väl "Broarna till Tibetha" som fick mej så rörd sist ^^ Usch att man ska vara så käsnlig.. Som en lilleskutt med tårar sprutande åt båda hållen nästan :P Sen kollade jag bara på tv och sen duschade jag.. Och sen gick jag och la mej :)

Aja ska göra mej klar nu innan pappa ringer!
Tjings!



Kommentarer
Postat av: Linda

Vad mysigt, får man kanske våldgästa eller är det exclusive för tvillingsystrar? :)

2010-03-10 @ 15:19:30
URL: http://www.cookiedragon.net
Postat av: Lotta

Nädå klart det är för alla systrar :)

2010-03-13 @ 10:25:48
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback