Sommar

.. nu vill jag ha sommar och sol! Less på denna kylan!

Jobb 10-17 idag.. Skulle egentligen ha varit ledig men tog ett extraskift! Ångrar mej nu dock! Hade verkligen behövt städa! Johan har sagt att han ska städa i vardagsrummet, Men verkar inte hända nåt som vanligt.. Så man får väl göra det själv! Aja kanske lika bra så man vet att det är ordentligt :P

Alltid efter man har städat säger man för sej själv "Nu ska jag hålla det så här".. Men nånstans efter vägen glömmer man som bort det verkar det som :P

Ska iaf säga till Johan att han får fara ner till återvinningen med alla kartonger vi har liggandes i vardagsrummet! Då går det som lite lättare att få iordning! Tror jag ska städa lite idag när jag har kommit hem... Eller om man gör det på lördag efter jobbet.. får se när jag har den orken :)

Har glömt batteriet till kameran hos Linda, Därför jag är så dålig att sätta ut bilder...

Aja ska göra mej redo att fara iväg nu... Ha en bra torsdag allihop! Tjing


Kommentarer
Postat av: sara

jag vill oxå ha sommar=)!!när ska vi ta en dejt då?

2010-03-04 @ 19:38:43
Postat av: Lotta

Ska vi ta det till veckan kanske? :)

2010-03-04 @ 21:03:40
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback