Trötter

Var på väg att lägga mej men tänkte jag kan skriva en rad här först!

Mina 4 lediga dagar har spurtat förbi.. Jobb igen imorrn! :/ Aja är väl så med lediga dagar och semester, Dom går alldeles för fort!! Har varit trååk väder hela helgen också känns det som och det har ju inte gjort saken bättre...

Var hemma hos mamma och pappa i fredags och åt midsommar-middag :) Grillat kött me pommes och sallad! Och en supergod tårta med jordgubbar på till efterrätt! Gick ut på gården efter middagen och spelade lite spel.. Vart kubb, krocket (kricket?!) och nåt bollspel... Trevligt! På eftermiddagen så såg jag att Texas var stel i ena bakbenet.. Efter det började han halta.. eller rättare sagt så går han inte alls på det! Håller upp det hela tiden..

Jag och Stina for sen hem till mej och kikade film och åt chips och dip! En riktig myskväll :) Hon sov även här då hon trodde grannen skulle ha fest.. Men Tji fick hon eftersom dom hade vart i Kullen istället :P

Idag har Texas gått lite till och från på benet, Men den största delen av dagen har han hållt det uppe.. Aja blir det inte bättre tills imorrn så måste jag ringa veterinären! Får som ont i hjärtat att se han så :( Inte för att han verkar ha ont eller stör sej på det men, Ser inte så kul ut att behöva lyfta på det hela tiden...

Nä nu ska jag gå och försöka sova.. Hörs

*Yey* Så att jag kunde lägga ut bilder nu när jag sitter på Johans data!!! Så här kommer en bild på min lilla "sjukling" när han ligger i sängen och myser.. Ett gammalt kort men, har inga nya på Johans data :P





Måste ju lägga ut ett kort på min stiliga större kille också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback