Moorning

Gårdagen gick såååå fort! Skönt! Jobbade 8-15.. Gick sedan till Ankis och köpte lite hundmat. Den vi brukar köpa var som vanligt slut så vi köpte en annan som vi fick höra finns inne typ jämt.. Och det lät skönt! Hundarna åt då såå bra av den så.. Skönt dom inte är kräsna :P

Johan kom och hämtade mej därifrån just före 4.. Då får vi på Frasses och åt eftersom vi tänkte gå in på coop och handla! Efter vi hade ätit kikade vi in på köerna på coop.. Bestämde oss för att fara hem utan att handla :P

Kom hem och jag gick och la mej på soffan där jag somnade efter typ 15 min... Var sååå trött! Vaknade vid 8 tror jag klockan var! Kikade lite tv ett tag och sen kikade jag film! Missade typ allt i slutet eftersom jag surrade med Anna i telefon.. men hade sett filmen innan så var inte hela världen att missa :)

Aja ska göra mej redo för jobbet nu.. Har varit lite slö nu på morgonen och bara suttit vid datorn efter jag var ut med vovvarna :P

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback