Måndag

Måndag... Ja vad ska man säga?! Lika trött som alltid på veckans segaste dag!!

Vart en rätt sen kväll igår så har inte hunnit sova alltför många timmar.. Ganska skönt, då kanske man somnar i tid ikväll då :) Hade det inte varit för hundarna hade man ju kunnat gå och lägga sej såå mycket tidigare! Blir ju som på automatik att man vill gå ut med dom så sent som möjligt för att sen får sova längre dagen efter..

Var ut sista svängen med dom igår vid 23.. Och jag har nyss varit ute med dom.. (7.00) Hann till och med upp och ut innan de började pipa :) På morgonen är Texas jättebra på att börja pipa när han vill ut.. Vääldigt länge sen han gjorde inne nu också! Kanske han äntligen är rumsren nu då?!?! Det har varit en svååår hund att få till det så jag håller mina tummar och tår att det är så! Men tror det är lättare att det blir så med "vinterhundar". Bobby fick vi ju rumsren på ett kick kändes det som..

Hoppas på att Johans mamma kan komma förbi oss idag på dagen och gå ut med vovvarna.. annars blir det en lååång tid för dom att sitta inne! Men hon sa sist vi var där att det bara var att ringa ifall vi behövde hjälp på dagarna, så vi får hoppas på det bästa! Usch va jag hatar Johans förmiddagsveckor! Bara då tiderna går ihop sej så fruktansvärt mycket...

Blir eventuellt en tripp ner till Göteborg nu i sommar... Måste bara göra lite bättre planering om vart vi ska bo och hur länge vi ska vara borta osv.. Jag känner att det hade varit ganska kul att ha med hundarna, Samtidigt som det hade vart skönt att ha dom hemma! Aja bor man på ett hotell som tar emot hundar så kan man ju lämna dom på rummet nån timma ifall vädret är för varmt för att ha dom i bilen! Är det varmt ute och sol vägrar(!) jag ha dom i bilen iaf...

Ville fara till Göteborg förra året men vart inget så jag ser då fram emot att få åka! Hoppas nu bara vi blir ett roligt gäng som åker iväg...

Nä, nu ska jag avrunda här innan det blir för långt.. Trevlig måndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback