Kort dag...

Verkligen en kort arbetsdag har jag framför mej! Jobbar 8-12 :D Ska bli skönt... Skulle egentligen ha jobbat 10-12 men har lite att göra på morgonen så frågade om det gick bra att byta skift så jag kommer 8 istället! Skönt att få jobba innan alla kunder kommer och är "ivägen" när jag ska göra det jag ska idag :)

Igår jobbade jag 12-18.15, Men for på jobbet redan vid 10.. Prövade lite kläder och åt frukost och så.. Efter jobbet for jag hem och åt! Johan hade ätit pizza då hade han tagit med en kycklingsallad åt mej! :)

Surrade lite mer om Göteborgsresan igår.. Tror det kommer bli såå kul att fara iväg.. Blir nog att vara borta i 10 dagar.. Far nog redan 17/7 och kommer hem 27/7! Ska hyra en minibuss så vi blir nog ett gäng som far.. Jag håller alla mina fingrar korsade i hopp om att Stina inte ska tycka 10 dagar är för länge :D Hade varit kul att fara iväg nånstans med henne :)

Största problemet är väl vart vi ska ha hundarna... Vill inte lämna dom på hundklubben, då hade jag bara haft dåligt samvete tror jag! Hittar vi ingen som kan ställa upp och vara med dom så får dom helt enkelt följa med! Johans föräldrar sa att dom kunde vara med en.. Men ska vi ta med en känns det lika bra att ta med båda! Då har dom iaf sällskap av varandra när vi måste lämna dom för att fara på ex Liseberg! Aja vi får fundera så ser vi ju hur det blir!.. Jag hoppas då att det finns nån vänlig själ som kan vara med dom :D

Aja ska fixa mej klar nu och sen knata iväg till bussen! Trevlig helg på er

Kommentarer
Postat av: tessi

Fan visst är de svårt med hundar.. Det är så bängligt att ha med dom, och speciellt på sommaren..

2010-06-18 @ 23:08:43
Postat av: Anonym

jag skulle inte heller lämna på hundklubben...hojj. Men de brukar gå bra att ha med, har jag haft flera gånger, bara man hittar parkeringshus och anpassar sig lite mera än annars så :)

2010-06-19 @ 21:26:14
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Lotta

jo klart det går om man måste ha me dom! Men hade varit såå skönt att få ha semester utan att ha 2 hundar som måste rastas och hålla koll på mattider osv! aja tror det har löst sej rätt bra så jag håller tummarna att det går vägen! :)

2010-06-20 @ 01:09:01
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback