Bara...

Usch för måndagar! Alltid lika trött...

"Bara" 3 veckor kvar nu innan semestern!! Ska bli såå skönt att få slappa och inte ha några tider alls att passa!!! Far ner till Göteborg efter jag slutat jobbet på fredagen och blir sen ute på ranten i 10 dagar.. Gå på Liseberg, Nåt Zoo och sen vet jag inte vart vi ska fara riktigt.. Men är väl lite det som är tjusningen med semester?! :)

Direkt vi kommer hem blir det att packa om väskan lite och sen pysa vidare till Norge! Eller rättare sagt, Direkt vi kommer hem ska jag fara till mamma och pappa (om dom nu bestämmer sej för att ha han) och KRAMA på min Bobby!! Usch va jag kommer sakna mina småttingar!! Texas får vi ju se först när vi kommer till Norge eftersom Johans föräldrar är där över sommaren... Usch! Kommer bli tungt men samtidigt såååå skönt! Slippa "passa" mattider och slippa tänka på när dom ska gå ut osv.. Kommer bli lite annorlunda än vad man är van.. Bara göra det vi själva vill och inte behöva anpassa oss efter hundarna vad man än ska göra! Kommer kanske inte alls och hämtar dom när vi kommer hem? :P Nädå så långt tror jag det är omöjligt.. Man får igen allt man ger till sina lurviga små ganska fort, Så allt tjorv jämnar nog ut sej i slutändan! :)

Aja ska klä på mej och sminka mej nu så jag är redo att fara iväg när det är dags... Trevlig måndag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback