Snuvig..

Usch för att vara täppt i näsan jämt!! Hoppas det går över snart!! Svårt nu att veta om det är förkylning, pollen eller "graviditetstäppa".. Vad är skillnaden liksom?! :P

Aja så länge jag får sova är jag nöjd!!

Slutar jobbet 14.15 idag! Tror jag ska förbi på utställningen och kika lite då.. Skönt om man vet vart ringen vi ska ställa i är å sånt... Sen ska jag hem och träna lite ringträning med mina vovvar.. Tror det kan behövas :P Eller inte själva gåendet, r mer det stillastående vi måste träna på! Bobby vill ju gärna sitta eller sitta fint när han vill ha nåt, Så det måste tränas bort lite!..

Bara 6 dagar kvar nu tills vi ska fara på våran roadtrip! Så skönt det ska bli... Aja ska bege mej till bussen nu! Håll tummarna för oss imorrn!! :D Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Med båda barnen hade jag konstant nästäppa. Jag har inte kunnat sluta med nässpray ännu.....

2010-07-10 @ 23:07:18
URL: http://thingelingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback