Sköönt

Såja, Nyss hemkommen efter sjukhusbesöket! fick oss 3 fina bilder på vår lill*







Sköönt att slippa vara så hemlig!! Är nu i vecka 17+1 så nu känns det ganska "säkert" att börja skriva ut det så alla vet :) Har varit så svårt att inte säga till alla, Men har kännts lika bra ifall nåt skulle hända!

Har sagt till alla jag ville säga till ganska tidigt känns det som.. Familjen fick veta redan i vecka 7 och sen har jag sagt det lite senare till alla andra! Tror Sara var den första som fick veta det.. Men kändes så dumt att säga att man inte kan följa med ut för att man "är sjuk" eller liknande :P

Aja, Kortfattat! Har mått som ett as de första 3 månaderna så har varit sååå himla osocial!! Känns som att det enda jag har gjort är att sova! Somnat så fort jag har lagt mej ner typ.. Aja nu mår jag bättre och allt känns så himla mycket roligare nu :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst var de häftigt? :):) Fick ni ändrat erat datum då den är beräknad något? Kramis!

2010-07-07 @ 14:07:39
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Katti

(: Trevligt att du mår bättre nu iaf!

2010-07-08 @ 22:17:20
URL: http://lillafrokenlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback