Nervös...

Just liite nervös inför morgondagens utställning!!.. Fan att Linda skulle jobba :P

Aja ska träna lite här ute ikväll om det inte ösregnar dvs.. Bobby brukar gå ganska bra så länge han ser att man har godis :P Texas behöver man nästan bara prata med så kikar han upp och går så fint! så jag hoppas jag har tur me båda vovvarna imorrn! Inte direkt så man har tränat på att dom ska gå fint och stå fint framför en domare sen dom var små så.. Så länge inte Bobby spelar död som sist framför domarn så är jag rätt nöjd :P 28 anmälda JRT så vi kommer få konkurrans iaf.. Mina aningar säger mej att en strävhårig vit/tan kommer bli BIR! Personligen tycker jag mina släthåriga är sååå mycket finare!! Aja smaken är väl som baken!

Nä nu ska jag göra nåt vettigt.. Blir en tidig kväll idag så man kommer iväg i tid imorrn.. första bedmöningarna börjar 7.30 och vi är nummer 18 och 22 in i ringen! Så lär inte dröja så länge hoppas jag! Sen får vi ju se.. Klarar nån av mina vildar sej vidare kanske man far hem en sväng och kommer tillbaka senare.. Åker båda ut kan man ju fara hem och fortsätta sova eller nåt :P

Skönt iaf att vi slipper ta med bur och sånt.. Linda skulle lämna sin i hennes kompis tält så vi får låna den om den behövs :)

Aja, på återseende

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-10 @ 18:06:21
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback