Lista i brist på annat...

Sommarlista jag snodde från Anna :P
..
..

Kommer du vara singel eller ej i sommar?
Nej det hoppas jag inte iaf ;P
Hur många nyktra dagar blir det?
Alla dagar blir 100% nyktert!

Brukar du kolla in andra tjejers kroppar på stranden?
Man är väl inte direkt blind?! Men kolla in vet jag inte :P
Om man vill bada i sthlm: vart gör man det?
Det var en bra fråga...
Kan du tända en grill?
Har aldrig prövat, Men kan jag säkert :)
Vilka solglasögon kör du?
Hmm, nå svarta jag har!
Går du osminkad om dagarna?
Usch, Nej!
Är du cornetto eller piggelin-tjej?
Piggelin

Vad är sommarens soundtrack?
Hmm...
Var åker du på semester?
Göteborg iaf och de resterande dagarna vi ska vara borta får vi se vart vi hamnar :)
Andra sommarplaner?
Ska fara till Norge en sväng också...
Sommarens outfit? (En för soligt och varmt väder, en för rusk)
Tunika och Leggings passar för allt väder ^^
Hur håller du formen?
Just nu; Inte alls ;P
SPF – ett måste eller bara ruff o båg?
Klart!
Sommarens drink?
Ingen alls...
Vad kör du för bikini?
Har måånga olika :P

Gå ut i Stockholm – hit eller bara turister?
Ingen aning..
Hur sminkar du dig i sommar?
Som vanligt!
Sommarens maträtt?
Nåt gott grillat kött, pommes och beasås :D *smask* Eller fisk, potatis och vitlökssås :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback