Veterinärbesök...

Veterinärbesöket gick helt ok!.. Kom dit just före halv 10 då vi hade våran tid! Jag hoppade att det inte skulle vara nå andra hundar där eftersom Texas blir sååååå skällig och pipig! Men sån tur hade vi inte.. Satt nån stor blandras och väntade på sin tur! Aja Texas skällde och pep.. Men efter ett tag var det ganska lite pipande. Bobby satt också och pipde åt alla som gick förbi vare sej det var hundar eller människor.. Men är ju för att han vill fram och säga hej :)

Så hemskt när vi satt där och väntade... Hörde en hund skälla, pipa och leva om som faan från ett av rummen! Kan dom inte stänga dörren när hundarna lever om?! Inte så att det gjorde Texas pipande mindre direkt...

Kom in i ett rum och Texas var först att få sprutan.. Johan löft upp han på britsen och hon slängde lite godis.. Och Texas som är så glad i allt man kan äta hann äta upp allt innan hon ens hade satt sprutan :P Aja gick bra iaf! Han pep inte ens till... Sen var det Bobbys tur!... Jag lyfte upp han på britsen och hon la ut godis. Bobby vandrade sbannt ner med nosen och veterinären tog tag i skinnet och förde in nålen.. I samma ögonblick bestämde sej Bobby för att han inte ville ha det godiset så han reste sej upp så sprutan for ut! Hon försökte snabbt sätta tillbaka den men Bobby slingrade sej.. Så jag fick hålla i han i frambenen så han stod stilla.. Liite obehagligt tyckte han nog att det var! Sjänk ihop lite och tittade på mej med bedjande ögon! Usch, Kände mej jättehemsk!... Aja är ju för hans bästa så :) Synd bara man inte kan säga det till han så han förstod :P

Jobbat sen från 10-18.15.. Kom hem alldeles för ett tag sen! Har hunnit ge mat åt Texas och vart ut me båda 2!.. Nä nu ska jag göra nåt vettigare än att sitta här!... Hejs

Och ja, jag vet att jag är dålig på att sätta in bilder men har haft slut batterier i kameran så har inte kunnat föra över bilder... Men den är på laddning nu så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback