Männen i mitt liv...

Inte alla som kan säga att dom har 3 män i sitt liv :P
Denna bilden är tagen på nyårsafton nån minut över 12... Vi står hemma i köket och tittar på alla raketer! Väldigt bra utsikt här uppe.. Såg typ hela Gällivare!..



Skönt iaf att hundarna inte var rädda!!!

Fick en chock idag på jobbet! Stod i kassan och hade precis tagit betalt av en kund... Tittade upp och sa hej till nästa kund.. Tog några sekunder innan det kopplade varför hon var så bekant!!.. Det var min gamla killes storasyster Catti som jag inte har sett på typ 6(?) år eller nåt liknande... Gick runt kassan och gav henne en kram! Var såå roligt att ses!!... Inte ofta man stöter ihop med "gamla bekanta" bara så där mitt i allt.. Jag måste ha sett ut som ett frågetecken först :P

Aja ska fortsätta i mitt sökande efter nåt bra råd hur jag ska tejpa Texas öron!... Nu ser han hemsk ut.. Öronen är som så långt ifrån huvet eller hur jag ska förklara :P... Aja ska iaf försöka annars får han väl fortsätta vara "A Natural Beauty" :P

Trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback