Hallo

Ska sätta igång och spela snart.. Var lite folk vi väntade på så jag vart lite sysslolös :)

Har vart ledig idag! Sköööönt! Jobbar imorrn och på fredag och sen är jag ledig helgen! Hade för mej att Johan var ledig ihelgen men hade visst virrat eftersom han jobbar... Sökte ledigt på lördag så vovvarna slipper vara själv så många timmar! Har inte hjärta att lämna dom 7 timmar! Liiite för länge för lillen.....

Tänkte sätta in lite nya bilder men har inte haft ork att föra över dom från kameran så det får bli en annan dag! Slöö jag vet :P

Hade tänkt städa idag men har inte haft den orken.. Ska ta det till helgen istället tänkte jag! Kanske därfär lillen har svårt att sluta kissa inne.. Kanske luktar kiss från vart han har kissat tidigare. .Så blir en ordentlig skurning med klorin för att få bort lukten! Och alla mattor ska tvättas eller sättas bort! Nu ska han bli rumsren!!! Är så less på att torka kiss hela dagarna :P

Aja nu verkar det som att de flesta är klara så jag ska väl avrunda nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback