Gomorgon

Tjo!

Ska pysa iväg till veterinären på ett tag!.. Skönt att Bobby fick ta sin spruta "redan" nu fast han fyller år först nästa vecka... Hade varit lite bökigt att fara idag me Texas och nästa vecka med Bobby! Skönt att få det bortgjort på samma gång!

Mitt lillhjärta fyller hela 1 år nästa onsdag! Tänk va fort tiden går.. För typ 1½ år sen trodde jag att jag var allergisk och aldrig skulle kunna ha hund... Och nu har jag 2(!)  *Dreams can come true*

Var tur att jag och Johan bestämde oss för att köpa Bobby.. Annars hade jag ännu gått och tänkt.. "Men undrar, Kanske vänjer mej..." och alla tankar man har haft om hundköp!.. Så känns bra att man tog det steget!!

Är med i NSD idag.. Och bilden på mej var såååå hemsk! Hade dom inte kunnat komma en dag när man börjar klockan 12 och har hunnit fixa sej någotsånär snyggt.. :P Aja skit samma... Var jag bland pensionärerna så jag ser väl inte så pjåkig ut breve dom :P -hehe

Aja ska väcka Johan nu och sen ska vi pysa iväg! Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha tänkte precis samma som du skrev, bland alla pensionärer kan man ju inte se såå hemsk ut =)

2010-01-26 @ 10:30:22
URL: http://annastina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback