........

Oj vad roligt det är att blogga när kommentarerna bara haglar in ;P

Vaknat just före 11 idag.. Sköönt med lite sovmorgon! Kunde inte riktigt somna om efter Johan for på jobbet 10 eftersom Texas inte var helt överrens om att han skulle fortsätta sova i bädden ^^
Aja det gick bra efter en stunds pipande och hoppande upp i sängen! Ska byta nu så att hans bädd ligger på Johans sida av sängen eftersom han kan så lätt hoppa upp i sängen om den är på min sida.. Lite mer plats på Johans sida eftersom vi har garderober mot den väggen! Sängen är som mer tryckt åt mitt håll eftersom det bara är ett fönster på den väggen :) Får se om det blir svårare för han då att ta sej upp.. Imorse hade han lite problem att ta sej upp när Johan flyttade bädden innan han for!....

Städat och plockat hela morgonen! Skönt att få det bortgjort till veckan så man slipper städa då.... Söndagar är ju såna här typiska städdagar känns det som!

Och skönt väder var det ute idag! Tror jag ska säga till Johan att vi ska gå en längre prommis me hundarna sen.. Om vädret håller i sej förståss!

Ska fara till Stina och Janne senare efter Johan har slutat jobbet... Sen vet jag inte vad vi ska hitta på! Får se...

Hoppas ni har haft en trevlig helg iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback