Usch...

Ja hemska dagar.. Lider med storasyster Linda som har tagit ett svårt beslut att låta Gizmo somna in.. Men är nog det bästa för han! På torsdag far han till hundhimlen..

Ska fara dit imorrn och gosa med han en sista gång!.. Usch... Jobbigt..
Ger iaf styrkekramar till Linda! Kan inte själv föreställa mej hur det känns... Jag hade nog varit helt sönder och samman om det var Bobby det handlade om.. Han är ju mitt liv och allt!..

Men jag tror som Linda... Gizmo känner att Linda har skaffat en värdig ersättare för han nu! Kanske tycker Mio är den rätta hunden att ta hans plats... Och kanske det är så! Jag har bara sett Mio 1 gång men oj vilken hund! ... Gizmos plats lär inte vara helt enkel att fylla ...Kommer alltid vara ett tomrum efter den vackra vovven!

Aja ska kika vidare ett tag nu och sen blir det bädden! Gonatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback