Vanessa <3

Har inte haft nån större ork till att blogga... Men det kommer snart tillbaka ska ni se :)

Den 10/12 klockan 15.49 kom iaf världens sötaste lilla Vanessa till världen!
3115g och 47 cm lång...









Har inte orkat med nåt besök annat än våra familjer än så länge.. Och det beror väl mest på att jag inte alls har nått bra! Har fått tillbaka min urinvägsinfektion och denna har också börjat gå uppåt... Usch! Har haft så ont på båda sidorna av såret och jag har ju trott att det var snittet som gjorde ont!

Men var på akuten för nån kväll sen och fick penicillin.. Så hoppas nu det hjälper så jag orkar göra allt det jag vill!! :) Inge roligt att behöva sätta sej att vila för att ha gått från vardagsrummet till köket...

Nä nu ska jag äta en bit choklad och sen tror jag att jag ska försöka sova!

Imorrn är första dagen jag ska vara helt ensam med lillan... Skräckblandad förtjusning eller nåt liknande :P Aja, Det ska nog gå bra :)


Kommentarer
Postat av: M

Grattis igen till tösen!

Så det blev KS iaf?

Hoppas på en FL berättelse snart.

2010-12-20 @ 14:05:39
Postat av: Lotta

Hmm.. Är lite nyfiken på vem "M" är.. :P

2010-12-20 @ 17:53:04
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback