Va fan..

Ringde för ett tag sen till lassa.. Dom har inte ringt tillbaka om nån tid till mej så ville kolla så jag inte blivit bortglömd! Vart kopplad 2ggr till fel ställe sen kom jag fram till det 3:e..

Fick höra att jag var på listan för röntgen men dom hade inga lediga tider idag heller! Och angående min sjukskrivning sa hon "I slutet av graviditeten brukar vi inte sjukskriva"... VA FAN är det för svammel? Så jag ska helt seriöst behöva gå och jobba fast jag har ont ännu?!?! Helt skadat!!

Skulle ringa tillbaka till förlossning på måndag och kika om en tid.. Hoppas jag får en tid så snart som möjligt iaf, För tänker då INTE ligga och föda barn samtidigt som jag har såå ont i ryggen som jag hade i söndags!!!

Jävla rikspuckon där på lassa!! Är väl inte mitt fel att jag är sjuk så tycker jag ska bli sjukskriven tills jag får en tid på röntgen iaf.. För nu vet dom ju antagligen inte vad det är som är fel när jag har ont ännu...

Blir galen!... Aja, Får se hur jag gör.. För sover jag så här dåligt och har ont ännu har jag då verkligen ingen lust att gå och jobba och vara social!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan det inte vara förvärkar som sitter i ryggen? det kan man ju få som molande värk av, riktigt onda också.

2010-12-03 @ 15:35:53
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback